По всіх питаннях пишіть на:

+38 (097) 005-05-06

Умови обміну та повернення якісного товару.

  • Виявилося, що замовлені товари не підходять

    Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дати покупки, (у нас - від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари та отримати їх вартість. Також можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару. У випадку, якщо Ви не можете підібрати взуття на обмін, гроші можна залишити на рахунку магазину та скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.

    Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», товар належить обміну або поверненню грошей, у разі відсутності видимих ​​ознак його носіння, у фірмовій упаковці і лише за наявності на ньому всіх цінників, та інших ярликів у невикористаному вигляді. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Коробки обмотані клейкою стрічкою без додаткової упаковки назад не приймаються. У разі повернення товару, що пропонується у складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

    У разі обміну або повернення клієнт оплачує доставку товарів в офіс або склад магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають вартість товару за вирахуванням транспортних витрат. Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, і не сплатив його доставку до нас, суму витрат буде відраховано від вартості замовленого товару.

     
    Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, і не сплатив його доставку до нас, сума витрат буде відрахована від вартості замовленого товару.
  • Причиною повернення стала помилка працівників магазину

    Клієнту повертають повну вартість замовлення, так само магазин оплачує зворотне пересилання товару.
    Під помилкою магазину мається на увазі:

    • Вислано не ту модель, що вказана в замовленні;
    • Вислано не той розмір, що вказаний у замовленні;
    • Колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, кросівки виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне й те саме зображення може виглядати по-різному;
    • Вислано явно браковану модель.
  • Наші адреси для повернення товарів:

    Повернення товару проводиться за адресою відправника, зазначеною у товарно-транспортній накладній, за якою Ви отримали посилку.

    Якщо Ви отримали товар з м. Рівне через "Нову пошту", необхідно вказати:
    1) Місто Рівне
    2) Відділення №11, вул. Фабрична, 1
    3) Телефон: 050 630 38 88
    4) Одержувач: Ковтунович Євген Петрович

    Якщо ви отримали товар з м. Київ через "Нову пошту", необхідно вказати:
    1) Місто Київ
    2) Відділення №277 прсп. Перемоги 15-А
    3) Телефон: 050 362 23 16
    4) Отримувач: Клімчук Ігор Дмитрович

  • При оформленні посилки на пошті врахуйте:

    • Повернення грошей або обмін на іншу пару здійснюється лише після того, як посилка повернута в магазин;
    • Повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти надсилають післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару провадиться лише після перегляду посилки;
    • При заповненні бланка на відправку посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару у графі «Об'явлено вартість посилки» оскільки у разі втрати вантажу саме цю суму компенсує перевізник.
  • Що потрібно зробити, щоб обміняти товар:

    • Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке не підійшло, за однією із зазначених вище адрес.
    • Виберіть у каталозі товари, які слід надіслати на заміну, та оформіть нове замовлення. У коментарях до замовлення вкажіть причину обміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, що містить інформацію про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель необхідно зробити обмін.
    • Як тільки повернення буде отримано, Вам передзвонить один із співробітників магазину для узгодження деталей обміну.

    Нагадаємо, що повертається лише вартість товару. Вартість пересилання повернення оплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк) віднімає комісію за переказ коштів. Винятком є ​​випадки, коли причиною повернення стала помилка працівників сайту (дивіться вище). У цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилання повернення та оплачуємо банківські послуги з переказу коштів.

  • Продавець має право відмовити Покупцю у виконанні замовлення в повному обсязі або частково, якщо товару немає в наявності або з інших причин, які унеможливлюють його доставку.

Наверх